Athene - Reisverslagen van Michelle van der Velden - WaarBenJij.nu Athene - Reisverslagen van Michelle van der Velden - WaarBenJij.nu
Athene

Eindelijk is het dan zover... De tijd van mijn semester naar het buitenland is aangebroken! Na 2 geweldige maanden in China afgelopen zomer, ga ik nu eens kijken hoe het Griekse leven me bevalt. Zon, zee, strand, mooie omgeving en oja, ook nog wat studeren

Συζήτηση σε σας σύντομα

Ik spreek jullie snel!

Recente Reisverslagen:

27 November 2014

Roadtrips en geitjes op een berg

29 Oktober 2014

Poetsdag en winterkou

16 Oktober 2014

Eilanden, ezel rijden en quats

22 September 2014

Gyros, zon en de acropolis
Michelle

Ik ben er weg van.... De komende 7 maanden ga ik een zomer een China wonen en 5 maanden in Athene. Om jullie lieve thuisblijvers toch allemaal op de hoogte te houden, ga ik (proberen) een blog bij te houden. Zodat ik jullie jaloers kan maken met mooie foto's enzo haha!

Actief sinds 16 Juni 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3494

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 14 Februari 2015

Athene

Landen bezocht: